Proba redacțională pentru concursuri de admitere la INM/ în magistratură | Alina Petronela Moșneagu, Evelina Oprina, Manuela Tăbăraș (coord.)

Editura:Despre lucrare. Proiectul dezvoltat de coordonatori si autori sub forma unei culegeri de intrebari si raspunsuri ce pot constitui subiecte la concursurile de admitere la Institutul National al Magistraturii, in magistratura sau la alte examene de an, de licenta ori la alte proceduri de verificare a cunostintelor nu este un simplu exercitiu de invatare si aprofundare teoretica, ci un proces de fixare, de gandire, de corelatie si de aplicare practica.

Cuprinsul lucrarii. Lucrarea Proba redactionala pentru concursuri de admitere la INM/in magistratura propune peste 500 de subiecte noi si originale aferente disciplinelor de concurs: drept civil, drept procesual civil, drept penal, drept procesual penal, structurate sub forma intrebarilor si raspunsurilor corespunzatoare, cu indicarea punctajelor necesare pentru verificarea in detaliu a nivelului de cunostinte.

Puncte forte. Intrebarile concepute sunt noi si originale. La disciplina drept civil, intrebarile simuleaza in detaliu proba de concurs, fiind amenajate de autori sub forma unor mini-teste. La disciplinele drept procesual civil, drept penal si drept procesual penal, intrebarile urmeaza in mod fidel ordinea din tematicile de concurs. Lucrarea cuprinde toate modificarile legislative la zi intervenite in cele patru domenii. Experienta coordonatorilor si autorilor este un argument suplimentar al calitatii lucrarii. In plus, raspunsurile sunt complete, clare, rafinate conform exigentelor de concurs, cu trimiteri la textele de lege incidente si cu punctaje care simuleaza perfect proba de concurs.

Publicul tinta. Lucrarea se adreseaza celor care aspira la o cariera de judecator sau procuror, avocat, studentilor, masteranzilor si, in general, tuturor celor preocupati de aprofundarea notiunilor teoretice din domeniile drept civil, drept penal, drept procesual civil si drept procesual penal, de verificarea nivelului de cunostinte, dar si de realizarea unui exercitiu aplicativ atat de necesar.”