Franciza. Francizarea. Ghid practic. Ed. 2 | Mihaela Mocanu

Editorul: “În această nouă ediție pe care ne-o propune autoarea, se pot regăsi noi informații despre mediul antreprenorial românesc, cu accent pe regulile de funcționare ale francizei și construirea unei rețele de francizați, avantajele acestui tip de contract și, implicit, a afacerii în sine, fiind net superioare modelelor clasice, fapt dovedit de către rețele de franciză deja bine cunoscute la nivel internațional.

Din cuprins

  • Marca francizorului
  • Contractul de franciză
  • Know-how-ul francizorului
  • Alegerea produsului
  • Aprovizionarea membrilor rețelei de franciză
  • Franciza și comerțul electonic sau e-franciza

Puncte forte

  • Identifică principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciză și aspectele de ordin economic și practic ale francizei
  • Asigură prezentarea pe larg a principalilor pași în deschiderea unei rețele de franciză și garantarea succesului acesteia prin exemple practice
  • Ample referințe bibliografice.”